دانلود مقاله،پرو‍‍ژه،پایان نامه،فایل

دانلود مقاله،پرو‍‍ژه،پایان نامه،فایل

دانلود مقاله،پرو‍‍ژه،پایان نامه،فایل

دانلود مقاله،پرو‍‍ژه،پایان نامه،فایل

دانلود مقاله،پرو‍‍ژه،پایان نامه،فایل،تحقیق،جزوه،کتاب و ...

کلمات کلیدی

وزرای دوره مغول

حسابداری دولتی (موانع و راهکارها)

نقشه GIS زمین شناسی البرز

پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ سازمان و بکارگیری فناوری اطلاعات

نقشه GIS زمین شناسی اردبیل

پایان نامه عوامل موثر در روسپی گری فحشا

لایه GIS زمین شناسی آذربایجان غربی

اقتصاد اسلامی

شیپ فایل زمین شناسی گیلان

46339 ایمیل فعال ایرانی

GIS نقشه زمین شناسی هرمزگان

طرز تهیه پودر انرژی زا وچاق کننده کاملا طبیعی

ورزش های مفید ویژه پیشگیری از زانودرد

آناتومی اسکلت بدن انسان

آناتومی دستگاه اعصاب

آناتومی دستگاه ادراری

راه های تقویت زبان انگلیسی

ساهاجا یوگا

روانشناسی ثروت

یوگا و فواید تمرین های یوگا برای بدن

250000 ایمیل 2014 نسخه 1

250.000 ایمیل 2014 نسخه 2

جموعه طلایی کسب درآمد وارن بافت

کسب درآمد از گوگل ادسنس Google Adsense

بدست آوردن تضمینی پول از سایت یا وبلاگ

500.000 ایمیل فعال برای کسب و کار

انرژی های تجدید پذیرو جایگاه آن در تامین الکتریسیته

پاورپوینت مقدمات طراحی معماری 2

پرسشنامه اضطراب اجتماعی جرابک

مروری بر آناتومی و فیزیولوژی قلب

بایگانی
پایان نامه بررسی میزان تفکر ابداعی دانش آموزان پایۀ سوم دبیرستان شهر تهران از دیدگاه دبیران

دانلود پایان نامه بررسی میزان تفکر ابداعی دانش آموزان پایۀ سوم دبیرستان شهر تهران از دیدگاه دبیران

دانلود پایان نامه بررسی میزان تفکر ابداعی دانش آموزان پایۀ سوم دبیرستان شهر تهران از دیدگاه دبیران

دانلود پایان نامه بررسی میزان تفکر ابداعی دانش آموزان پایۀ سوم دبیرستان شهر تهران از دیدگاه دبیران 
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 775 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 155

فهرست مطالب

عنوان                                                                                        صفحه

فهرست نمودار ها.............................................................................. و

فهرست جدول ها ............................................................................................................................... ز

چکیدۀ پژوهش

 

فصل اول : مقدمه پژوهش

مقدمه ......................................................................................... 2

بیان مسأله..................................................................................... 4

اهمیت موضوع پژوهش....................................................................... 5

هدف پژوهش ................................................................................. 7

سؤالات پژوهش .............................................................................. 7

تعریف نظری و عملیاتی متغیرها............................................................. 8

 

فصل دوم : پیشینۀ پژوهش

مقدمه ......................................................................................... 11

رویکردهای آموزش و پرورش ................................................................ 12

بافت جدید آموزش و پرورش................................................................. 16

مشخصات آموزش و پرورش در قرن 21..................................................... 18

- ویژگیهای نظامهای آموزشی جهت آماده سازی دانش آموزان برای قرن 21........... 19

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                        صفحه

- نگاه جدید به فراگیران در قرن 21........................................................ 22

- ویژگیهای مدارس برای ورود به قرن 21.................................................. 23

- برنامۀ درسی و مدارس در قرن 21........................................................ 24

تأثیر جهانی شدن بر آموزش................................................................. 31

- محورهای تغییر............................................................................. 31

- امور مالی ............................................................................... 31

- بازار کار ................................................................................ 31

- آموزش ................................................................................. 32

- فناوری اطلاعات ....................................................................... 32

- شبکه های جهانی اطلاعات ........................................................... 32

نقشهای فرهنگی و سیاسی آموزش و پرورش در عصر جهانی شدن..................... 35

پیامدها و چالشهای جهانی شدن بر تعلیم و تربیت ........................................37

- به سوی مدارس بهتر .................................................................. 43

- مسئولیت پذیری ...................................................................... 44

- رهبران آموزشی ، پذیرش تغییر و تکنولوژی......................................... 44

- اثربخشی مدارس ...................................................................... 45

اصول حاکم بر تحولات جهانی آموزش و پرورش .......................................... 47

عوامل مژثر برای رویارویی با انقلاب آموزشی ..............................................48

حیطه های تربیت شهروندان قرن 21....................................................... 52

فهرست مطالب

عنوان                                                                                        صفحه

آموزش متوسطه : تقاطعهای زندگی ........................................................ 52

چهار ستون تعلیم و تربیت .................................................................. 56

مهارتهای قرن بیست و یکم ............................................................................................................. 57   

- سواد عصر دیجیتال ................................................................... 58

- تفکر ابداعی ............................................................................ 58

- مهارتهای ارتباطی ..................................................................... 58

- بهره وری بالا ........................................................................... 58

انواع سواد ..................................................................................... 59

- سواد علمی.............................................................................. 60

- مقوله و  ویژگیها ....................................................................... 60

تفکر ........................................................................................... 62

سبکهای تفکر ................................................................................. 62

اصول سبکهای تفکر........................................................................... 63

تفکر انتقادی.......................................................................................................................................... 64

تفکر انتقادی و خلاّق......................................................................... 67

سوابق پژوهشی ............................................................................... 70

پیشینۀ داخلی............................................................................ 70

پیشینۀ خارجی .......................................................................... 72

 

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                        صفحه

فصل سوم : روش پژوهش

مقدمه ......................................................................................... 75

روش پژوهش ................................................................................. 75

جامعۀ آماری .................................................................................. 75

نمونه و روش نمونه گیری ................................................................... 75

ابزار جمع آوری اطلاعات  ................................................................... 76

روش جمع آوری اطلاعات ................................................................... 77

پایایی و روایی ابزار پژوهش................................................................... 77

روش آماری تحلیل داده ها .................................................................. 78

 

فصل چهارم : تحلیل داده های پژوهشی

مقدمه ......................................................................................... 80

تجزیه و تحلیل اطلاعات..................................................................................................................... 81   

تحلیل توصیفی ............................................................................... 90

تحلیل استنباطی.................................................................................................................................. 96

 

فصل پنجم : نتایج پژوهش

بحث و نتیجه گیری .......................................................................... 101

فهرست مطالب

عنوان                                                                                        صفحه

محدودیت های پژوهش....................................................................... 112

پیشنهادهای پژوهش.......................................................................... 112

فهرست منابع .................................................................................

پیوست ها .....................................................................................

چکیده به زبان انگلیسی .....................................................................

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست نمودارها

عنوان                                                                                       صفحه

نمودار 2-1 : نمودار الگوی پرورش خلاّقیت................................................ 69

نمودار 4-1 : نمودار ستونی توزیع فراوانی تأهل دبیران بر حسب جنسیت.............. 81

نمودار 4-2 : نمودار ستونی توزیع فراوانی تحصیلات دبیران بر حسب جنسیت......... 82

نمودار 4-3 : نمودار ستونی توزیع فراوانی میزان سابقۀ خدمت دبیران بر حسب جنسیت83

نمودار 4-4 : نمودار هیستوگرام توزیع فراوانی نمرات سازگاری دانش آموزان........... 84

نمودار 4-5 : نمودار هیستوگرام توزیع فراوانی نمرات کنجکاوی دانش آموزان........... 85

نمودار 4-6 : نمودار هیستوگرام توزیع فراوانی نمرات خودرهبری دانش آموزان......... 86

نمودار 4-7 : نمودار هیستوگرام توزیع فراوانی نمرات تفکر برتر دانش آموزان ................. 78

نمودار 4-8 : نمودار هیستوگرام توزیع فراوانی نمرات ریسک پذیری دانش آموزان......... 88

نمودار 4-9 : نمودار هیستوگرام توزیع فراوانی نمرات خلاّقیت دانش آموزان.................... 89

نمودار 4-10 : نمودار ستونی توزیع فراوانی مهارت سازگاری دانش آموزان ...................... 90

نمودار 4-11 : نمودار ستونی توزیع فراوانی مهارت کنجکاوی دانش آموزان .................... 91

نمودار 4-12 : نمودار ستونی توزیع فراوانی مهارت خودرهبری دانش آموزان ................. 92

نمودار 4-13 : نمودار ستونی توزیع فراوانی مهارت تفکر برتر دانش آموزان....................... 93

نمودار 4-14 : نمودار ستونی توزیع فراوانی مهارت ریسک پذیری دانش آموزان ............ 94

نمودار 4-15 : نمودار ستونی توزیع فراوانی مهارت دانش آموزان خلاّقیت دانش آموزان95

نمودار 4-16 : مقایسۀ میانگین شاخصهای تفکر ابداعی در دانش آموزان........................... 99

 

 

فهرست جداول

عنوان                                                                                       صفحه

جدول 2-1 : الگوی تغییر تدریس از سنتّی به جدید ............................................................. 34

جدول 2-2 : مقایسۀ الگوی قدیمی آموزش و پروش به الگوی جدید آموزش و پروش... 35

جدول 2-3 : مقایسۀ یادگیری در قرن 21 با قرن 20-19...................................................... 51

جدول 2-4 : مقوله ها و ویژگی های سواد علمی....................................................................... 60

جدول 3-1 : تعداد منطقه ، مدرسه و دبیران شرکت کننده در پژوهش............................ 76   

جدول 3-2 : تعداد و شمارۀ سؤالات پرسشنامه پژوهش.......................................................... 77   

جدول 3-3 : میزان اعتبار آزمون و هر یک از شاخصها............................................................ 78

جدول 4-1 : توزیع فراوانی جنسیت . تأهل ............................................................................... 81

جدول 4-2 : توزیع فراوانی جنسیت . تحصیلات ..................................................................... 82

جدول 4-3 : توزیع فراوانی جنیست . سابقه ............................................................................. 83

جدول 4-4 : خلاصه محاسبات شاخصهای توصیفی سازگاری دانش آموزان .................... 84

جدول 4-5 : خلاصه محاسبات شاخصهای توصیفی کنجکاوی دانش آموزان.................... 85

جدول 4-6 : خلاصه محاسبات شاخصهای توصیفی خودرهبری دانش آموزان................. 86

جدول 4-7 : خلاصه محاسبات شاخصهای توصیفی تفکر برتر دانش آموزان..................... 87

جدول4-8 : خلاصه محاسبات شاخصهای توصیفی ریسک پذیری دانش آموزان............. 88

جدول 4-9 : خلاصه محاسبات شاخصهای توصیفی خلاّقیت دانش آموزان...................... 89

جدول 4-10 : توزیع فراوانی مهارت کنجکاوی دانش آموزان................................................. 90

جدول 4-11 : توزیع فراوانی مهارت کنجکاوی دانش آموزان................................................. 91

 

فهرست جداول

عنوان                                                                                       صفحه

جدول 4-12 : توزیع فراوانی مهارت خودرهبری دانش آموزان.............................................. 92

جدول 4-13 : توزیع فراوانی مهارت تفکر برتر دانش آموزان.................................................. 93

جدول 4-14 : توزیع فراوانی مهارت ریسک پذیری دانش آموزان......................................... 94

جدول 4-15 : توزیع فراوانی مهارت خلاّقیت دانش آموزان................................................... 95

جدول 4-16 : خلاصه محاسبات تحلیل واریانس مکرر مهارت دانش آموزان ................... 96

جدول 4-17 : خلاصه محاسبات مقایسه های جفتی ( تعقیبی بونفرونی )........................ 97

 

 

 

 

 

دانلود پایان نامه بررسی میزان تفکر ابداعی دانش آموزان پایۀ سوم دبیرستان شهر تهران از دیدگاه دبیران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی