دانلود مقاله،پرو‍‍ژه،پایان نامه،فایل

دانلود مقاله،پرو‍‍ژه،پایان نامه،فایل

دانلود مقاله،پرو‍‍ژه،پایان نامه،فایل

دانلود مقاله،پرو‍‍ژه،پایان نامه،فایل

دانلود مقاله،پرو‍‍ژه،پایان نامه،فایل،تحقیق،جزوه،کتاب و ...

کلمات کلیدی

وزرای دوره مغول

حسابداری دولتی (موانع و راهکارها)

نقشه GIS زمین شناسی البرز

پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ سازمان و بکارگیری فناوری اطلاعات

نقشه GIS زمین شناسی اردبیل

پایان نامه عوامل موثر در روسپی گری فحشا

لایه GIS زمین شناسی آذربایجان غربی

اقتصاد اسلامی

شیپ فایل زمین شناسی گیلان

46339 ایمیل فعال ایرانی

GIS نقشه زمین شناسی هرمزگان

طرز تهیه پودر انرژی زا وچاق کننده کاملا طبیعی

ورزش های مفید ویژه پیشگیری از زانودرد

آناتومی اسکلت بدن انسان

آناتومی دستگاه اعصاب

آناتومی دستگاه ادراری

راه های تقویت زبان انگلیسی

ساهاجا یوگا

روانشناسی ثروت

یوگا و فواید تمرین های یوگا برای بدن

250000 ایمیل 2014 نسخه 1

250.000 ایمیل 2014 نسخه 2

جموعه طلایی کسب درآمد وارن بافت

کسب درآمد از گوگل ادسنس Google Adsense

بدست آوردن تضمینی پول از سایت یا وبلاگ

500.000 ایمیل فعال برای کسب و کار

انرژی های تجدید پذیرو جایگاه آن در تامین الکتریسیته

پاورپوینت مقدمات طراحی معماری 2

پرسشنامه اضطراب اجتماعی جرابک

مروری بر آناتومی و فیزیولوژی قلب

بایگانی

دانلود مقاله کامل مهندسی اتومبیل سازی

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۲ ق.ظ
دانلود مقاله کامل مهندسی اتومبیل سازی

دانلود مقاله کامل مهندسی اتومبیل سازی به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای 55 صفحه است بلافاصله بعد از پرداخت و خرید دانلود مقاله کامل مهندسی اتومبیل سازی در اختیار شما قرار میگیرد علاوه بر آن لینک فایل مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد

دانلود دانلود مقاله کامل مهندسی اتومبیل سازی

دانلود مقاله کامل مهندسی اتومبیل سازی
مکانیک
کسب درآمد اینترنتی
دانلود فایل
دانلود مقاله
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود نرم افزار
دانلود پاورپوینت
دانلود کتاب
دانلود اندروید
دانلود نمونه سوالات 
دانلود طرح توجیهی
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل docx
حجم فایل 35 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 55

 

1- مقدمه:

1-1- مرور کلی

مهندسی اتومبیل سازی با تأکید رو به افزایش بر دستیابی به پیشرفتهای اساسی در اقتصاد سوخت اتومبیل ، در تلاش جهت ارائه موتورهایی هستند که مصرف موقت ویژه ترمز (BSFC) را افزایش داده و می توانند از شرایط و نیازهای انتشار شدید آینده تبعیت کنند.BSFC و اقتصاد سوخت، موتور گازوئیلی، تزریق مستقیم (CIDI) و موتور دیزلی، بر BSFC و اقتصاد سوخت موتور احتراق جرقه ای (Spark-ignition) که سوخت آن از طریق مجرا و دهانه موجود در آن تزریق می شود، ارجحیت دارد، دلیل این امر، عمدتاً استفاده از نسبت تراکم بسیار بالاتر و عمل غیر کنترلی می باشد. بنابراین،‌موتور دیزلی، عموماً صدا و سطح پارازیت بالاتر، دامنه سرعت محدودتر، قابلیت راه اندازی کاهش یافته و انتشارات Noxبالاتری را نسبت به موتور احتراق جرقه ای (SI) از خود نشان می دهد. در طول دو دهه گذشته، تلاش هایی در جهت ارائه موتور احتراق درونی در مورد کاربردهای اتومبیل سازی صورت گرفته است که بهترین ویژگیهای موتورهای SI و دیزی را با هم ترکیب کند. هدف از این کار، ترکیب نیروی ویژه موتور گازوئیلی با کارایی و بازده موتور دیزلی در بخشی از بار بوده است. چنین موتوری ، BSFC را ارائه می دهد که به BSFC موتور دیزلی نزدیک بوده و در عین حال، ویژگیهای عملی و بازده قدرت ویژه موتور SI را محفوظ می دارد.

تحقیق، نشان داده است که کاندید نوید بخش برای دستیابی به این هدف، یک موتور احتراق جرقه ای ،‌چهار ضربه ای، تزریق مستقیم است که ترکیب ورودی را جهت کنترل بار خفه نمی کند. در این موتور، یک ستون ابری شکل اسپری سوخت، مستقیماً به سیلندر تزریق می شود، و ترکیب هوا - سوخت با یک ترکیب قابل احتراق در پلاتین و مولد جرقه و در زمان احتراق ، ایجاد می شود. این نوع موتور، بعنوان یک موتور تزریق مستقیم، شارژ لایه ای (DISC) طراحی می شود. این نوع موتور، عموماً؟؟ بسیاری در مورد سوختهای دارای عدد اکتان و اندیس حرکت پذیری پائین تر را از خود بروز می دهند، و بخش چشمگیری از کار اولیه در مورد موتورهای طرح اولیه DISK بر قابلیت چندسوختی متمرکز بود. توان خروجی این موتور، به شیوه ای مشابه با توان خروجی موتور دیزلی، با تغییر میزان که به سیلندر تزریق می شود، کنترل می گردد. هوای القایی (مکشی) خفه نمی شود بنابراین به حداقل رسانی کار منفی حلقه پمپاژ چرخه، مورد توجه قرار می گیرد. موتور، با استفاده از کلید جرقه جهت احتراق سوخت و ترکیب با هوا، موجبات احتراق مستقیم را فراهم می آورد، بنابراین از بسیاری از شرایط و نیازهای کیفیت احتراق احتراق اتوماتیک را که مربوط به سوختهای موتور دیزلی هستند، اجتناب می کند. بعلاوه، به وسیله تنظیم کلید جرقه و انژکتور سوخت، ممکن است کل عمل ترکیبات سوختنی بسیار زیاد بدون مواد قابل احتراق کافی حاصل شود، و یک BSFC افزایش یافته به بار آید.

دانلود دانلود مقاله کامل مهندسی اتومبیل سازی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۵
مهدی افشار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی